Kövesse Facebook oldalunkat!

Az európai pénzügyi közvetítő konszern forgalom és operatív eredmény szempontjából csaknem a korábbi évnek megfelelő szinten zárta a 2017-es üzleti évet. Az ügyfelek száma örvendetes módon az előző évi 3,27 millióról 3,35 millió főre emelkedett. A kihívásokkal teli keretfeltételeket kínáló országos piacok fényében ez OVB elégedett ezzel az üzletmenettel.

Így alakultak a fontosabb pénzügyi mutatók

Az összes értékesítési jutalék 225,3 millió euró volt, amely kissé, 2,8 százalékkal magasabb az előző évi értéknél. Az OVB továbbra is profitál pénzügyi közvetítőinek erős elkötelezettségéből, valamint a konszern széles nemzetközi felépítéséből. Az „OVB Evolution 2022“ stratégia miatti nagyobb ráfordítások ellenére az OVB konszern 16,0 millió eurós operatív eredménye csupán kis mértékben, 3,3 százalékkal marad el az előző éves 16,5 millió euró mögött. A továbbra is stabil fejlődés alapján az Igazgatóság és a Felügyelőbizottság a júniusi Közgyűlésen változatlan, részvényenkénti 75 centes osztalékfizetésre fog javaslatot tenni.

Mario Freis, az OVB Holding AG vezérigazgatója:

„A 2017-es év folyamán létrehoztuk az ‚OVB Evolution 2022’ vállalati stratégiát és fokozottan invesztáltunk pénzügyi közvetítőink jövőjébe, valamint Európa szerte felkészülünk a jövőbeli piaci kihívásokra.”




Ezzel foglalkozik az OVB

Az OVB üzleti tevékenységének középpontjában a magánháztartásoknak nyújtott hosszú távú, témakörökön átívelő, és mindenek előtt ügyfélorientált pénzügyi tanácsadás áll.

A kölni székhelyű OVB konszern a vezető európai pénzügyi közvetítő vállalatok egyike, több mint 100 nagyteljesítményű termékszolgáltatóval működik együtt és az egzisztencia biztosítás, a vagyonbiztosítás, a vagyonfelhalmozás, az előtakarékosság és a vagyongyarapítás területein kínált versenyképes termékeivel ügyfelei minden igényének megfelel.

„OVB Evolution 2022” stratégia: corss- és upselling, hatékonyságnövelés, közösségi média tevékenység és piaci terjeszkedés

A vállalati stratégia a következő négy területre összpontosít: potenciálok kihasználása, digitalizáció, modernizáció és terjeszkedés, melyeket átfogó intézkedésekkel támaszt alá.

  • A potenciálok kihasználása terület intézkedéseiben például nagy hangsúlyt kap az európai ki-, és továbbképző rendszerek továbbfejlesztése. Az OVB még szisztematikusabban fogja kihasználni a 3,35 millió fős ügyfélállományában rejlő üzleti potenciált: Egész Európában jelentős potenciál található a cross– és upselling tevékenységekben.
  • A digitalizáció területén az OVB mindenek előtt üzleti folyamatainak hatékonyságára, a modern munkaállomásokra, valamint az ügyfelek, a pénzügyi közvetítők és az OVB közötti interakciós lehetőségek fejlesztésére koncentrál.
  • A modernizálás területének középpontjában a célcsoportok korszerű megszólítása áll. Az egész konszernre kiterjedő közösségi média tevékenység felépítése és kiterjesztése további esélyeket teremt a pénzügyi közvetítők számára és az ügyfélnyerés területén.
  • A terjeszkedés mindenek előtt további perspektivikus európai piacokra történő belépést jelenti, amely által folytatjuk európai sikertörténetüket. Az „OVB Evolution 2022” kiemeli, hogy az OVB továbbra is nagy potenciált lát már meglévő üzleti modelljében és a modernizálás mellett megtartja a már bevált sikertényezőket.



A 2018-es üzleti évre vonatkozó előrejelzések

„A stratégiához befektetések szükségesek és megemeli az aktuális ráfordításokat, valamint átmenetileg megterheli a vállalat eredményét, viszont középtávon további jövedelmi esélyeket nyit meg”

– magyarázta Oskar Heitz, pénzügyi igazgató.

Az Igazgatóság a 2018-as üzleti évben kis mértékben csökkenő forgalomra és 13,0 – 13,5 millió euró közötti operatív eredményre számít. Az OVB konszern kifejezetten erős pénzügyi helyzete azonban a jövőbeli is lehetővé fogja tenni állandó szintű osztalékfizetést.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...