Kövesse Facebook oldalunkat!

Átadták az idei Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. Nagy siker a biztosítási szakma számára, hogy a Hello Roar – az alig egy éve a Generali által alapított – biztosítási tanácsadó cég rögtön két díjat is bezsebelt. 

Idén adták át harmadszorra a munkavállalói márkaépítés díjait

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben harmadik alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Az MPRSz Employer Branding Tagozata (EB Tagozat) a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdette meg, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertetesse a szakmai közönséggel.

A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

Az MPRSZ EB Tagozatának céljai között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztése a magyar munkáltatók körében. Ennek egyik fontos eleme az Employer Branding Award. 

Egyre színvonalasabbak a beérkező pályázatok

„Az idei pályázatok tartalma igazolja az általunk jelzett trendet: egyre több vállalat irányítja a fókuszt a bevonzásról a megtartásra. A megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, például az első munkanapnak, az onboardingnak, a rugalmas munkavégzési formák biztosításának, a belsős rendezvényeknek, a munkavállalói közösség tudatos építésének. Örömteli, hogy a pályaművek egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot.”

– mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

A Biztosító Magazin küldetései között kiemlet helyen szerepel, hogy interjúkkal, cikkekkel és fotózással is segítse a biztosítási szakmában dolgozó kollégák bemutatkozását és saját márkájuknak az építését.

A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 8 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában: Éves Employer Branding Stratégia + Employer Branding Kampány és kiválasztotta a tavalyi év legjobbjait.

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját 2017-ben a következő vállalatok nyerték el

Fődíj
Abszolút győztes Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!
A Hello Roar csapata

Kategória díjak

Employer Branding Éves Stratégia kategória
Közepes vállalat 
Arany minősítés Shoptec Kft. Employer Branding kiépítése a Shoptec Kft-nél 2017
Nagyvállalat 
Arany minősítés  BT ROC Kft. Employer Branding Strategy – BT Regional Operational Centre
Ezüst minősítés Lidl Magyarország  Employer Branding Startégia 2017
Bronz minősítés Erste Bank Mi vagyunk az Erste!

 

Employer Branding Kampány kategória
Közepes vállalat 
Arany minősítés Roar Biztosítási és Pénzügyi Közvetítő Kft. Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!
Ezüst minősítés Continental Hungária Kft.  Lótuszvirág, az összefogás jelképe
Bronz minősítés ShiwaForce.com Zrt. StatusApp – Munkavállalói élmény a digitális
Nagyvállalat 
Arany minősítés  Magyar Telekom Nyrt. 2017. tavaszi employer branding kampány
Ezüst minősítés NI Hungary Kft. NI Debrecen, Karrier és magánélet Shared Service Toborzó – Kampány
Bronz minősítés Bosch Csoport Bosch Magyarország – karrier film stratégia



A Biztosító Magazin az munkavállalói márkaépítés elkötelezett támogatója 

A munkáltatók sokféle jutalmat adnak a legjobban teljesítő munkatársaknak. Osztottak már céges telefont, cégautót, wellness hétvégét és tengerparti nyaralást… Miért ne adhatna ajándékba a munkáltató valami maradandót?

Gondolt már rá, hogy munkatársait egy róluk szóló cikkel és fotósorozattal jutalmazza? Ez a megoldás 50/50 százalékban népszerűsíti a vállalatot és a kollégákat is.

Adunk néhány tippet:

  • A Legjobb Junior / senior dolgozó (Interjú + Fotózás)
    Jutalmazza meg a hónapban legjobban teljesítő Y generációs fiatal kollégákat egy vele készült interjúval és egy róla készült fotósorozattal.
  • A Legjobb Senior dolgozó (Interjú + Fotózás)
    Ne feledkezzen meg a senior korosztályról sem, ők más területeken nyújtanak nagyszerű teljesítményeket. Jutalmazza meg a hónapban legjobban teljesítő senior kollégákat egy vele készült interjúval és egy róla készült fotósorozattal.
  • A Legjobb Vezető  (Interjú + Fotózás)
    Jutalmazza meg a hónapban / negyedéven legjobban teljesítő vezetőt egy vele készült részletes interjúval és egy róla készült fotósorozattal.
  • Termék / szolgáltatás /  innováció bemutatása (Interjú + Fotózás)
    Mutassa be egy új termékét vagy szolgáltatását vagy egy hihetetlen vállalati innovációt egy cikksorozat keretében.

Milyen egy személyes márkaépítő cikk? Íme:

Segítünk személyes márkáját építeni! Ha biztosítási területen dolgozik és szeretné megmutatni eredményeit a világnak – azaz személyes márkáját építeni – hívja bizalommal a Biztosító Magazint a 06 30 250 2800-as telefonszámon.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...