Kövesse Facebook oldalunkat!

Tovább erősödött az MKB-Pannónia Egészség- és Önsegélyező Pénztár piaci pozíciója, miután január 1-jén beolvadt a kasszába a Dimenzió Önkéntes Kölcsönös Egészség- és Önsegélyező Pénztár; az egyesült kassza 14,9 milliárd forintos vagyonával piacvezető, 210 ezres taglétszámával pedig a harmadik helyet foglalja el a pénztári rangsorban – közölte az MKB Bank az MTI-vel.

Komoly múltra tekint vissza az MKB Egészségpénztára

A közlemény szerint az MKB Egészségpénztár 1998-ban, Országos Közlekedési Egészségpénztár néven kezdte működését, 2003-ban vette fel az MKB nevet. 2005-ben beolvadt az akkor 17 ezres tagságú MKB Egészségpénztárba a közel 18 ezer fős Talizmán Egészségpénztár, így duplájára nőtt a tagok száma. Az akkor a középmezőnybe tartozó pénztár 2008-ban már az első három legnagyobb közé került, majd 2016-ban, a Pannónia Egészség- és Önsegélyező Pénztárral történő egyesüléssel, ismét jelentősen nőtt a tagok száma.

Kiaknázhatják a szinergiákat, a pénztár többletszolgáltatásokkal bővítheti portfólióját

Nagyiványiné Fodor Katalin, az MKB-Pannónia ügyvezető igazgatója a közleményben kifejti: az újabb stratégiai lépésnek köszönhetően kiaknázhatják a szinergiákat, a pénztár többletszolgáltatásokkal bővítheti portfólióját, speciális kedvezményeket is tud nyújtani saját egészségügyi szolgáltatója, a Dimenzió Egészségközpont által.

Kitért arra is, hogy az emberek felismerték az egyéni takarékosság fontosságát. Tavaly az egyéni befizetések összege közel 30 százalékkal nőtt az előző évhez képest, arányuk, a tagdíjakon belül, a pénztár életében először nagyobb volt a munkáltatói támogatásokénál, minden 100 forint tagdíjból 62 forintot a tagok fizettek be egyénileg.

A pénztártagok és a munkáltatói partnerek a további részletekről ide kattintva tájékozódhatnak.

Tetszett a cikk?
Ne felejtsétek el megosztani! Köszönjük!

Szimpatikus számodra a Biztosító Magazin?
KÉRJÜK, HOGY TÁMOGASD A MUNKÁNKAT!
A színvonalas tartalmak előállítása és a szerkesztőség napi működtetése az online kiadványok esetén is igényel anyagi ráfordításokat. Ezért bátorkodunk, most a tisztelt olvasókhoz fordulni, hogy felajánlásaikkal támogassák munkánkat.

A Biztosító Magazin küldetése, hogy elősegítse Magyarországon a biztosítási tudatosság növekedését, valamint, hogy platformot teremtsen a szakmában dolgozó kollégák személyes márkájának építésére.

Ha neked, is fontosak ezek az értékek, akkor kérjük, hogy támogass minket! Kis összegnek is örülünk és hálásak vagyunk érte.
BIZTOSÍTÓ MAGAZIN A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
Facebook CSOPORTUNKBAN szakmai témákat vitatunk meg, Facebook OLDALUNKON pedig értesülhetsz a legfrissebb hírekről. Kövesd a Biztosító Magazint a közösségi média oldalakon is!

Ne maradj le semmiről...